DPO כשירות מציע לארגונים גישה למנהל פרטיות מידע מוסמך לפי הצורך, ללא הצורך להעסיק עובד במשרה מלאה. זהו פתרון בעל ערך במיוחד עבור ארגונים הנדרשים לעמוד בתקנות הגנת מידע כמו GDPR, חוק הגנת הפררטיות הישראלי (תיקון 13) אך חסרים משאבים פנימיים או מומחיות. DPO מוסמך להציע מגוון שירותים, כולל פיתוח מדיניות הגנת מידע, ניהול זכויות נושאי המידע, תגובה להפרות נתונים וקשר עם רשויות פיקוח, ומבטיח כי ארגונים יעמדו בחוק ויגנו על מידע פרטי, זהו תפקיד מחייב ברמה רגולטורית ארגונים המנהלים מידע פרטי ו/או רגיש.
CISO כשירות מספק לארגונים גישה למומחיות בתחום אבטחת מידע וסייבר, ללא הצורך להעסיק מנהל אבטחת מידע במשרה מלאה . CISO כשירות מאפשר לארגון לבצע הערכת סיכונים, ביקורות אבטחה, תכנון "תגובה לאירועים" ובניית תוכניות והדרכות למודעות עובדים. שירות CISO מאפשר לארגונים שונים, להעסיק מומחה אבטחת מידע במשרה חלקית / מלאה, לקבל גישה לידע ולניסיון הנדרשים כדי להגן על המידע הארגוני ולייצר סביבת עבודה מאובטחת.
ISO כשירות הוא מודל שבו ארגונים מעבירים את האחריות ליישום ותחזוקה של מערכות ניהול לפי תקני ISO כגון ISO 27001 ) לאבטחת מידע( לספקים חיצוניים המתמחים בכך. גישה זו מאפשרת לעסקים ליהנות מהנחיה של מומחים, להפחית את העומס על משאבים פנימיים ולהאיץ את תהליך ההסמכה. ספקי שירותי ISO מציעים בדרך כלל שירותים כמו ניתוח פערים, פיתוח תיעוד, הדרכה, ביקורות פנימיות ותמיכה מתמשכת, ומסייעים לארגונים להשיג ולשמור על תאימות לתקני ISO . הדבר יכול לשפר תהליכים, להפחית סיכונים ולהגדיל את אמון הלקוחות. היתרונות של ISO כשירות: מומחיות: הספקים החיצוניים הם מומחים בתקני ISO ובעלי ניסיון רב. חיסכון בזמן ומשאבים: הארגון חוסך זמן וכסף על גיוס או הכשרה של עובדים הארגון חוסך בזבוז זמן של בעלי תפקידים רבים בחברה שיעסקו לא בעבודתם. התמקדות בפעילות העיקרית: הארגון יכול להתמקד בפעילות הליבה שלו, במקום להתעסק בפרטי היישום של התקן. גמישות: ניתן להתאים את השירות לצרכים הספציפיים של כל ארגון. ISO כשירות הוא פתרון יעיל עבור ארגונים המעוניינים ליישם תקני ISO ולהבטיח תחזוקה שוטפת של הנהלים ועדכון תמידי בהתאם לשינויים בתקן.